Vrácení zboží, vrácení peněz a reklamace

 

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vrátit do 14 dnů po obdržení zásilky. Podmínky odstoupení od smlouvy jsou následující:

  • Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Případný nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Následně bude kupujícímu zaslán dobropis a částka včetně přijatých nákladů na dodání bude poukázána na bankovní účet kupujícího. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy včetně formuláře ke stažení najdete zde.
  • Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu (e-mailem, SMS). Kupující je povinný bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů doručit zboží prodávajícímu. Formulář pro uplatnění reklamace najdete ke stažení zde.
  • Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího ke kupujícímu. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností kupujícího je zkontrolovat při převzetí zboží stav obalu. Pokud je obal zásilky porušený, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít. Reklamaci u dopravce vyřídím za vás.

 

Podrobné informace viz Obchodní podminky.